אני לא רוצה להיות תוכנת כופר

אלכס התקשר למערכת - אמר שהוא לא נמשך חודש בעבודתו האחרונה ... "מעסיקתי לשעבר מחזיקה במספר מרכזי שירות במוסקבה המספקים שירותי תיקון מחשבים ניידים וטלפונים ניידים. מהנדסים המתקנים ציוד מגויסים שם באופן קבוע, גם ללא ניסיון, הם עצמם מכשירים עובדים. בראיון אמרו כי הרווח הממוצע היה 100,000 רובל. לחודש. אבל אלה אגדות, כמובן, כמו גם ביקורות חיוביות על חברות אלה התלויות באתרים שונים. הם כותבים ביקורות בעצמם, וניתן לראות זאת - כל הטקסטים כמעט זהים. הרוויחו שם 100 אלף אנשים יכולים רק אנשים חסרי עקרונות שיכולים לסחוט כסף. אנו יכולים לומר כי החברה מלמדת מהנדסים באופן מקצועי להונות לקוחות. הרבה בחורים הגונים עוזבים מיד, אך הם נשארים "מוכשרים" במיוחד. ראשית, אני, כמתחיל חסר ניסיון, נשלחתי ללמוד, התברר ששולם - 10 אלף רובל. הם הבטיחו להחזיר את הכסף הזה בתשלומים במהלך 6 החודשים הראשונים של עבודתי. אבל כל כך הרבה זמן כמעט אף אחד לא נשאר כאן - הם לא יכולים לסבול את זה. והשלטונות יודעים זאת היטב, ולכן הם מכסים את מרבית הכסף לאימונים. והם מלמדים לא כל כך לתקן ציוד כדי להונות לקוחות. לדוגמא, כיצד למכור חלקי חילוף במחיר שגובהו כמעט פי עשרה, כיצד להישמע בהתחלה בעלות הנמוכה של ההזמנה, ובמהלך תהליך התיקון לדבר על בעיות שאינן קיימות בציוד, ואז כביכול לבטל אותם וכך להגדיל את העלות הסופית של התיקון שלוש פעמים. ואם לא תעשה זאת, תסרב להביא למשרד כעשרת אלפים רובל. מכל לקוח תקבלו משכורת דלה. מכיוון שההכנסה שלך היא אחוז קטן מאוד מהשירותים הניתנים. ושלושת החודשים הראשונים לעבודה, המצטרפים החדשים מקבלים מעט כמו מתאמנים. כלים ותוכנה הנחוצים לעבודה אינם מחלקים - קנו בעצמכם. והם נקנסים ללא הפסקה, מכל סיבה שהיא, אלא בסכומים הגונים. ובכן, למשל, לא יהיה לך זמן להגיע מקצה אחד של מוסקבה לקצה בעוד 40 דקות, הבעיות שלך הן בסדר, נכשלת בלקוח. אגב, נראה כי החברה מפצה על נסיעה ברחבי העיר, אך הפיצוי הזה קטן ועדיין עליכם לבזבז על הכביש וכספכם, במיוחד על טיולים באזור מוסקבה. ותמיד יהיה לך עיבוד רציני בזמן, יום העבודה אינו סדיר, ותמיד לא לטובתך. החברה גם לא משלמת עבור חופשות והוצאות בית חולים. אבל הדבר הכי לא נעים זה להתחמק ולשקר לאנשים. סכסוכים עם לקוחות הם אפשרות כאן, מכיוון שאיש אינו מעוניין לשלם כסף כזה עבור תיקונים רגילים. "